Az ÉGJK Kft. 

minőségpolitikája

 

          Az ÉGJK Kft. stratégiai célrendszerén belül az egyik alappillér a minőségpolitika, melynek megvalósítása biztosítékul szolgál a megrendelőink által elvárt műszaki és minőségi szintű termékek előállításához.

          Az ÉGJK Kft. jövőjének megalapozása, piaci versenyképességének fenntartása a megrendelők által megkövetelt magas színvonalú, kiváló minőségű termékekkel lehetséges. A piacon folytatott konkurenciaharc és a hosszú távú fejlődés egyetlen esélye a minőségben, termékválasztékban és kapcsolódó szolgáltatásokban többet nyújtunk versenytársainknál.

          Az ÉGJK Kft. ügyvezetése elkötelezett az alábbi célok megvalósításában:

·           a társaság minőségpolitikája érvényesüljön az általunk nyújtott szolgáltatások minden fázisában és a megrendelő képviselőjével történő kapcsolattartásban,

·           előállított termékeink mindenkor megfeleljenek a megrendelői elvárásoknak, minőségi követelményeknek, a vállalt feltételek és határidők mindig betartásra kerüljenek,

·           a vállalt kötelezettségeket időben és megadott minőségben, mennyiségben teljesüljenek,

·           folyamatos fejlesztési lehetőségekkel biztosítsa a Kft. piaci működését a megrendelői, valamint a munkatársak igényeinek teljesítése érdekében,

·           szélesebb megrendelői kör és piaci lehetőségek elnyerni a Kft. versenyképességének folyamatos fenntartásával, növelésével,

·           ellenőrzött folyamatokkal a külső szolgáltatói kör (alvállalkozók, beszállítók) kiválasztása a megrendelői követelmények teljesítése érdekében,

·           külső szolgáltatóinktól elvárjuk, hogy az általuk beszállított termékek, végzett szolgáltatások megfeleljenek az elvárt minőségi követelményeknek, és a vállalt szállítási/teljesítési határidőket teljesítsék,

·           munkatársaink minőség iránti tudatosságának, érdekeltségének fokozása a minőségirányítási rendszer meghatározott és alkalmazott folyamatain keresztül,

·           folyamatosan fejlesztjük minőségirányítási rendszerünket, folyamatainkat, eljárásainkat, munkatársainkat folyamatosan képezzük annak érdekében, hogy megrendelőink igényeit mind magasabb színvonalon tudjuk kielégíteni.

          A társaság célja, hogy minőségirányítási rendszere mindenkor megfeleljen az ISO 9001:2015 (MSZ EN ISO 9001:2015) szabványban rögzített követelményeknek, valamint a minőségpolitikában megfogalmazott céljait megvalósítsa.

Székesfehérvár, 2018. február 15.

                                                        Horváth Judit                                                 Dékány Eszter

                                                         ügyvezető                                                          ügyvezető